Genuinely Happy Monkey

Soko - Take My Heart

Powered by mp3skull.com

Wednesday 31 July 2013

ku pinta !

yang berlalu biarkan berlalu
jadikan ia pengajaran dalam hidupmu
jua hidupku
mungkin apa yang terjadi suatu ketika dulu
adalah satu kesilapan yang sangat besar buat diriku 
pada masa kini

jika dulu
aku anggap itu adalah syurgaku
aku bebas melakukan apa sahaja
walaupun kadang-kadang
ditegah
dimarah
diri ini tidak pernah kisah
menganggap semua yang dinasihat
seperti mencurah air kedaun keladi
sedikit pun tidak tertinggal di hati kecil ini

kini
aku mulai sedar
aku harus berubah demi masa depanku
demi hidupku
demi mengejarMU

hari ini aku memberanikan diri 
menghubungimu kembali
untuk memastikan sesuatu
aku tekad
demi melakukan perubahan ini
semoga aku istiqamah 

aku berharap
walaupun permintaanku terlalu besar buatmu
aku berharap kamu sudi tunaikan
KU PINTA !



#semoga kita boleh berkawan kembali :(

#luahan ikhlas insan yang lemah :'(


No comments:

Post a Comment