Genuinely Happy Monkey

Soko - Take My Heart

Powered by mp3skull.com

Friday 21 June 2013

sweet 20 :)

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh :)
Alhamdulillah, akhirnya tanggal 20 jun 2013 genaplah usiaku 20 tahun,
aku sekarang bergelar seorang dewasa,
 tidak lagi remaja,
tidak lagi kanak-kanak,
adakah semakin meningkat usia ini,
bertukarnya status kepada dewasa mampu membuat aku lebih matang?
berubah kearah kebaikan dan mampu istiqamah?

ya Allah permudahkan urusan hambamu ini, 
aku tahu dugaan yang diberikan adalah tanda Allah rindukan rintihan hambanya, 
Allah inginkan aku tabah untuk mencari kekuatan yang hakiki, 
tidak hanya seperti hangat-hangat tahi ayam.

aku sangat bersyukur, 
orang disekeliling sentiasa menyokong perubahan diriku
Alhamdulillah,
terima kasih sahabat-sahabat
kalian adalah sahabat dunia akhirat
inshaAllah.

terima kasih kepada semua yang wish birthday yang ke 20 ini,
terima kasih atas doa kalian,
aku tak mengharapkan sedikit hadiah pon,
tapi aku menginginkan titipan doa serta sokongan kalian buat diriku

terima kasih kawan-kawan yang memaniskan mukaku dengan jem kaya di tengah-tengah padang putrajaya,
terima kasih bawak aku pusing padang seperti orang buta,
terima kasih bawa aku menunaikan solat berjemaah di Masjid Besi,
terima kasih bawak dan teman aku shopping di Jalan TAR,
terima kasih atas nyanyian tepat jam 12 tengah malam didepan restoran,
terima kasih atas hadiah, kata-kata nasihat dan sokongan kalian yang membuat aku menangis
terima kasih atas sambutan birthday,
terima kasih atas kek secret recipe yang sangat sedap,
akan ku kenang semua ini sampai bila-bila
hingga hujung nyawa :)


bowling di alamanda beberapa jam sebelum 20 tahun :)
jam tangan ice = solat tepat pada waktu
powerbank = tetap berhubung
buku,kad dan surat = kata-kata nasihat dan sokongan yang membuat aku menangis
terima kasih awak :/ terharu
telekung = hadiah untuk diri sendiri supaya dapat mempertingkat ibadah kepadaNYA :)



No comments:

Post a Comment