Genuinely Happy Monkey

Soko - Take My Heart

Powered by mp3skull.com

Tuesday 30 April 2013

sungai tekala

hai hai assalamualaikum
selamat hari pekerja bagi yang dah bekerja dan selamat bercuti buat yang tak bekerja lagi, tapi bercuti mengalahkan orang yang bekerja, haha. oke, entry ekin kali nie nak sambung kisah di BROGA :)


 selepas turun dari BUKIT BROGA dengan keadaan baju yang sangat kotor, mendaki kan ! kami semua meneruskan perjalanan ke SUNGAI TEKALA untuk bermandi manda di air terjun, sampai je kat kawasan air terjun tuh, kaki aku krem, aishhh spoil betul, naseb baek kejap je. selepas membayar seorang RM1 kami pon dibenarkan masuk di kawasan tersebut, serius tempat tuh cantik sangat, aku suka tengok keindahan alam macam nie, rase tenang sangat, dah dapat berendam dalam air, syokk wooo, main renjis-renjis air, lawan sape menyelam paling lama, buat gwiyomi dalam air, waaa kelakar kot, peo buat gwiyomi comel gilaa, aku yang perempuan nie buat pon bese-bese je :)




sambil kitorang bermandi-manda, kitorang ade jugak buat aktiviti yang berilmiah sikit, kami telah menggunakan kakak dan abang senior yang ade bersama kami untuk menerangkan major untuk kos ekonomi yang terpaksa kami pilih dalam masa terdekat ni. memang kami dalam dilema,tak tahu nak masuk major yang mane, setelah mendengar tazkirah dari senior-senior ni, akhirnya aku buat keputusan untuk memilih EKONOMI INDUSTRI & PENGANTARABANGSAAN sebagai pilihan pertama :) doakan aku dapat masuk majoring nie tao, amin.


No comments:

Post a Comment