Genuinely Happy Monkey

Soko - Take My Heart

Powered by mp3skull.com

Tuesday 23 April 2013

majlis makan malam FEP

hai hai , assalamualaikum :)
rasa macam dah lame sangat tak update blog disebabkan terlampau sibuk dengan assignment, midterm exam dan meeting event-event yang semakin hampir. semakin hampir event semakin menimbun la kerja nak kene buat. kadang-kadang stress jugak, tapi takpe ini semua pengalaman. pengalaman ini semua sangat sangat berharga :)

untuk makluman, event yang terdekat bagi fakulti ekonomi & pengurusan UKM ialah MAJLIS MAKAN MALAM FEP yang bertempat di BANGI GOLF RESORT pada 27 April 2013. ekin pon tak penah pergi tempat ni lagi, esok baru nak melawat kawasan, tapi dah google-google laa, cantik tao ^_^


untuk event nie, ekin terlibat sebagai UNIT PENDAFTARAN bersama empat orang rakan lain. MAJLIS MAKAN MALAM ini dianjurkan oleh PMFEP dibantu kelab-kelab lain seperti KELAB EKONOMI :) setiap minggu ade meeting weyy. unit pendaftaran ? dengar macam mudah je kerja kami kan, tapi sebenarnye rumit tao ! antara kerja-kerja yang kami perlu lakukan :

1. membuat surat jemputan untuk pelajar, pensyarah, staf dan alumni
2. menghantar email jemputan
3. mengesahkan kehadiran peserta
4. menyediakan cabutan bertuah 
5. membuka kaunter pendaftaran
6. menguruskan sesi bergambar yang melibatkan bayaran
7. mengutip bayaran peserta

dan banyak lagi kerja sampingan, tapi bersyukur sangat ekin bekerjasama dengan manusia-manusia yang sangat memberi komitmen dan kerjasama yang baik :) semoga MAJLIS MAKAN MALAM ini berjalan lancar seperti yang dirancang sejak awal semester lagi, amin :)



No comments:

Post a Comment