Genuinely Happy Monkey

Soko - Take My Heart

Powered by mp3skull.com

Saturday 16 March 2013

majlis anugerah dekan :'(

15 mac 2013 telah diadakan majlis anugerah dekan untuk Fakulti Ekonomi & Pengurusan UKM di KTAM ke DTAM entah, ekin hanya terlibat sebagai ajk protokol dalam majlis tuh , sambut ketibaan penerima-penerima anugerah dekan :'(


  Sebak rasa tengok orang amek anugerah atas pentas, tangkap gambar dengan Dekan FEP dengan senyuman yang sangat lebar, wahhh seronoknya mereka, bila agaknya aku nak naik pentas macam diorang ?? yaa aku kena yakin yang aku mampu sebenarnya, tapi ye laa aku dah sia-siakan sem satu aku dulu, asyek kua merayau, layan FB, lepak lepak, tak berdisiplin langsung mase buat ulangkaji, tu yang tak dapat dekan, hmm mungkin bukan rezeki aku, tape-tape, masih ade mase untuk berubah :D yakin ekin ! EKIN BOLEH ! 

  Alhamdulillah majlis nie berjalan dengan lancar dan penuh profesional serta mendapat pujian yang menggunung dari Dekan sendiri (sebenarnye ekin first time tengok dekan waktu nie). Ini semua hasil kerjasama dari PMFEP serta wakil wakil kelab yang ade di FEP, ekin dapat satu pengalaman yang menarik dalam menguruskan majlis nie disamping dapat meningkatkan soft skill :D tahniah buat kawan-kawan aku yang dekan terutama exco Kelab Ekonomi, korang memang awesome lahh  semoga semester ini dan seterusnya aku akan dekan jugak, amin amin ^_^ 

muka-muka penerima dekan, tabik kat korang :D

No comments:

Post a Comment